Biblioteksdrömmen

Ja idag efter skolan sprang jag glatt till biblioteket för att hämta ut en drös med böcker (jo vet jag har massa hemma att läsa redan) Gladast av allt vart jag nog för Cinder, har den på engelska, men då jag såg bibblan skulle köpa in den på svenska så ställde jag mig först i kön.
Dessa böcker fick följa med i ryggsäcken:
 
Richelle Mead - Skuggkysst
John Green - Looking for Alaska
Richelle Mead - Bloodlines
Jandy nelson - Himlen börjar här
Marissa Meyer - Cinder
Holly Black - Den röda handsken
Lauren Oliver - Delirium
 
Vilka rekomenderar ni mest?
Får inte bildupplägget att funka, får lägga in bilderna imorgon:p
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0