Biblioteket

Var in en sväng på biblioteket för någon dag sedan och kom ut med dessa:
Tales from other suburbia av Shaun tan: tycker den verkar supermysig och ser verkligen fram emot läsa den.
A game of thrones av George R.R. Martin. Har läst den på engelska men nu fanns den inne på svenska. Ska köpa denna så småningom för jag tycker den är helt sjukt snyggt ritad!
Lady gaga av maureen callahan: jag älskar självbiografier, speciellt av folk som fascinerar mig eller hemska livsöden, läser det då och då om jag hittar något som verkar intressant.
Percy Jackson född till hjälte: har i princip bara hört gott om dessa böcker så lånade hem första och ska ge den en chans och hoppas den är bättre än filmen, som jag inte alls gillade..
De vassa tändernas skog av Carrie Ryan: zombiebok som jag varit sugen på så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0