8 saker om mig

De flesta har kört den här för längesedan men jag kör också den!
 
 
1. Jag samlar på snöglober från städer jag har besökt. Det är det jag alltid köper som souvenir. Älskar snöglober och har hur många som helst som är juliga.
2. Jag är tokig i sura colanappar. Det är mitt absoluta favoritgodis och jag kan äta hur mycket som helst!
3. Jag ÄLSKAR Takida och då menar jag ÄLSKAR. Kan lyssna på de hur mycket som helst!
 
4. Jag hatar skinn på mat, alltså skinn på varm mjölk/choklad eller om det blir kvar skinn på ägget då man skalat det..
 
5. Jag är beroende av Pepsi Max, jag dricker det varje dag och vil inte sluta!
 
6. Jag älskar att resa! Jag åker flera gånger per år, bara nästa år är 5 resor planerade. Nästa vecka drar jag till London!
 
7. Mina absoluta favoritböcker är Harry Potter, det finns inget som dem och kommer aldrig att finnas!
 
8. Mitt frikort är Joe Manganiello! Come to MAMA!
 


Kommentarer
Anonym

Joe Manganiello! rawr!
Han är ju med i ett HIMYM-avsnitt haha! Jag har för mig att det är det när dom ska åka till Vegas å ha Marshals bachelorparty. Så träffar dom honom nånstans på vägen

2012-11-20 @ 20:01:02
Cilla

Det var jag som skrev den "anonyma" kommentaren. Glömde visst skriva namn ^^

2012-11-20 @ 20:01:34
Tessans Bokblogg

Joe hållandes i en sur colanapp...kan det bli bättre eller? Oh la la ;) haha.

2012-11-20 @ 20:25:22
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
[Anna]

Jag vill se bild på dina snöglober, sånna skulle jag oxå samla på om jag reste mycket.. :)

2012-11-20 @ 21:45:34
URL: http://bokraden.blogspot.com
Petra

Jag älskar Joe Manganiello, allra helst i Magic Mike. ;) En annan sak jag också älskar är Pepsi Max! Seriöst den bästa drycken som finns. :D

2012-11-21 @ 12:25:06
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0