klick klick

Hade två rabattkoder på cdon ena fick jag av min fina vän Cilla så passade på att klicka hem två seriealbum. Det första fick jag infon om på den helt underbara Tessans bokblogg om och det är "interview with the vampire Claudias story" som verkar helt fantastiskt snyggt alltså! Och sen vart det "Soulless manga volym 2" som inte kan bli annat än bra! Älskade ju första albumet och kan inte to att detta skulle vara sämre!
Dessutom ligger Rowlings nya bok "Den tomma stolen" och väntar på att få hämtas ut på posten!
 


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Har inte hunnit att läsa Claudias Story än men den verkar jätte bra. Tecknarstilen är sjukt vacker!! Vi får hoppas att den är något att hänga i julgranen. Soulless däremot, den kommer va gryyymt bra!!! :D

2012-11-24 @ 19:52:09
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0