köpstopp till jul... med undantag;)

OK vill inte ens säga hur många böcker som är på väg hem till mig:P Men nu måste jag ta tag i mina egna böcker i första hand. DOCK har jag två undantag: Jag åker till London sista helgen i november och då MÅSTE man få handla böcker och gå lite bananas, vill bland annat hitta en snygg hunger games box samt en hel del andra böcker:)
Sen är det tre seriealbum som jag bara måste ha, 2 har inte släppts än och vet att The girl with the dragon tatoo släppts men vet inte om jag vill köpa det på svenska eller engelska:p
 
   


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Samma här. Får inte handla fler böcker nu utom då de två seriealbumen och mangan iiih :D

2012-11-08 @ 20:04:57
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0