The walking dead-volym 1

Blir minirecension då jag kör via telefon. Läst walking dead volym ett-tills döden skiljer oss åt. Vart på svenska då det likaså fanns!
Har inte sett serien kan jag börja med att säga, har inte vågat då jag bor själv:p
Jag gillar verkligen storyn och handlingen. Jag gillar Rick och så tycker jag om att det är lite intriger och osämja mitt i allt. Det är inte bara zombieattacker utan även livet man har utöver och hur man anpassar sig till situationen. Jag tycker handlingen går lite fort på slutet men det är fortfarande väldigt spännande så blir fara in på biblioteket och låna fortsättningen i veckan.
Tecknarstilen är helt ok, men handlingen är det jag mest fastnat för.

The walking dead - tills döden skiljer oss åt får 3+!



Kommentarer
Tessans Bokblogg

Volym 1 och 2 är bra! Men volym tre och framåt...SKIIITBRA! Det blir bara råare och råare. FY fan vad vidrig människan kan vara alltså!

2012-10-14 @ 15:41:52
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Apart Förlag

Bra där. Och då har det bra inte börjat än. Förtsätt uppdatera så vi vet!

2012-11-02 @ 03:16:22
URL: http://facebook.com/twd.sv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0