Biblioteket

På tal om biblioteket var jag där igen idag och skulle hämta ut några köböcker men kom såklart ut med betydligt fler så vet inte när jag ska hinna läsa mina egna böcker?
Kom även ut med 3 seriealbum som jag vart riktigt sugen på, inte läst så många seriealbum så det ska bli kul!
Var inne på mangahyllan också, men har ingen aning om vad som är bra så lät det vara för denna gången..
 
Macbeth - William shakespeares klassiker osm jag inte orkat mig på läsa som vanlig bok, men som seriealbum ska jag ge det en chans
Anya´s Ghost - Läst om detta album på massa bokbloggar och alla har gett det tummen upp så kunde inte motstå ta hem det
Pride and prejudice- Älskar boken och älskar filmerna(finns ju flera) så vart väldigt sugen på seriealbumet



The Golden Lily - Richelle Mead. Fortsättningen på bloodlines som står här i hyllan och väntar, så blir nog ett ryck där snarast.
Peace, love and baby ducks - Lauren Myracle. Aldrig hört talas om, men verkade vara en sådan där feelgood bok och lättläst så varför inte?
Avund - Anna Godbersen. Tredje boken i deluxeserien som jag gillar mycket!
Vattenänglar - Mons Kallentoft. Läst några av hans tidigare böcker och gillar dem skarpt och detta är den senaste.
The perks of beeing a wallflower - Behöver jag ens nämna denna?
The magicians - Lev grossman. Ska tydligen vara lite som Harry Potter fast de är äldre som jag förstått det. Har fått rätt bra betyg.
 
 


Kommentarer
Nella

The magicians verkar bra, den får jag kolla efter på biblioteket :)

Sv: Ja, man kan aldrig få för många zombieböcker :)

2012-09-07 @ 19:33:10
URL: http://nellasbocker.blogspot.se
Tessans Bokblogg

Jag älskade Anya's Ghost. Riktigt mysig! Och Avund är skitbra! =)

2012-09-07 @ 20:01:52
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Petra

The Magicians har jag varit nyfiken på länge, ser fram emot en recension. :)

sv: Jag rekommenderar den verkligen. :)

2012-09-08 @ 13:21:45
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Bella

Åh, blev väldigt sugen på Pride and prejudice som seriealbum! Kommer jag skriva upp på min vilja-läsa lista :D

2012-09-08 @ 16:40:10
URL: http://bellasbok.blogg.se
Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Anya's Ghost är awesome =)

2012-09-12 @ 15:35:50
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0