J.K Rowlings nya på svenska

Såg att Rowlings efterlängtade bok "The Casual Vacancy" kommer att släppas på svenska den 22/11 med namnet: "Den tomma stolen".
Jag har förhandsbokat den på engelska på biblioteket men nu då den ska släppas på svenska så fort efter så passade jag på att förhandsboka den. Har inte så mycket förväntningar och det känns skönt, men det är ju ändå Rowling som har skrivit den så klart man måste läsa den!
Men jag måste då säga att omslaget är så FULT, någon som håller med?


Kommentarer
Petra

Jag gillar inte eller omslaget, det ser liksom gammalt och billigt ut.

sv: Ja, omslaget är otroligt tycker jag. :)

2012-09-13 @ 15:12:10
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Tessans Bokblogg

Bara jag som gillar omslaget? Haha =)

2012-09-14 @ 10:32:25
URL: http://Tessansbokblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0