Bokbabbel


 
Kände bara för att skriva av mig lite om allt och inget!
 
Är ju nere hos killen i Stockhom nu, hade med mig tre böcker, men håller på med första än, har haft så mycket annat för mig och så fick vi ett tråkigt besked, men är bättre nu!
 
Håller på med Ruby Red och den känns bra, men har inte fastnat sådär fantastiskt än, men hoppas jag gör det för älskar utsidan i alla fall:)
 
De flesta bloggare har lagt ut den fullständiga trailern på Mortal instruments nu och jag fick gåshud då jag såg den. Har ju inte läst böckerna. Har den första hemma på engelska , men inte ommit mig för den coh har nu bokat den på svenska istället. Har dock lite beslutångest för är väldigt sugen på sätta tänderna i den, ska jag avbeställa den svenska och satsa på den engelska eller vänta?
 
Förhandsbokade Hemlös idag, wihoo, släpps den 3:e Maj! Längtar som en tok, synd bara jag är i Turkiet till den 8:e men då vet jag vad som väntar mig där hemma:)
 
Lässuget är stort, men tyvär även pluggbehovet. Har 5 uppgifter som ska vara klara innan Onsdag kväll coh 1 av dessa är klar.. Men ska råplugga då jag är hemma i Umeå Mån-Ons.
 
Håller fortfarande på med mitt i-landsproblem att veta vilka/ hur många böcker jag ska ta med till Turkiet:p
 
Har fått mig en alldeles egen bokhylla här nere hos mitt <3 , det är kärlek! Dock står det bara typ 10 böcker i den nu, men kommer ta ner några varje ågng jag kommer och fylla på så det blir mindre då jag väl flyttar hit. Just nu är det mest mina skönhetsprodukter (galen i det som luktar gott, har fobi för att lukta illa:P) skor och lite annat smått och gott i den:) Tar ner böcker som jag har läst så jag inte behöver fara fram och tillbaka med böckerna!
 
Har ett grymt sug efter Harry Potter, men har tyvär mina böcker i Umeå så nu har jag fixat hem ljudböckerna så ska ta vid där jag slutade läsa sist och njuta av det här nere i min knallrosa BadenBaden!
 
Ja det var allt, ibland måste man bara få skriva av sig:)
 


Kommentarer
Petra

Om jag vore du skulle jag läsa City of Bones på engelska, jag är rädd för att mycket av det roliga i språket kommer att försvinna i översättningen.
Och vilken fin hylla! :)

2013-04-08 @ 11:00:44
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0