Bokvänspaket #3

Fick mitt bokvänspaket av Malin på Nilmas bokhylla i förra veckan och hade egentligen tänkt spela in en video, men tiden har bara flugit iväg.
Nu på rak han kommer jag ihåg att som ledtråd fick jag att huvudpersonen hade ett vanligt namn, men kunde inte komma på.
När jag öppnade paketet var det en bok jag inte hört talas om men OJ vd snygg den var!
Älskar omslaget och ja det är så sjukt snyggt!
Älskar skorna och klänningen och stilen på texten och allt så vart jätteglad.
Har skummat baksidan för att inte spoila med den verkar handla om häxor och tidsresor så jag är väldigt peppad!
Den ligger nu nerpackad i handbagaget så jag har nått att börja läsa på flyget:)
SÅ tack Malin!
 
Jo boken är : The Witch´s Daughter av Paula Brackston
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0