Morris Lessmore och de fantastiska flygande böckerna

Morris Lessmore och de fantastiska flygande böckerna
Författare: William Joyce
Orginaltitel: The fantastic flying book of Morris Lessmore
Serie: -
Sidor:52
 
Från adlibris:
"Morris Lessmore älskade ord.

Han älskade berättelser.

Han älskade böcker.

Det här är berättelsen om Morris Lessmore som ägnar all sin tid åt att skriva. Men som vi alla vet har varje historia sina mörka sidor och en dag mörknar även himlen över Mr Lessmore. När vinden tar fart flyger också Morris iväg på en makalös resa som fyller honom med nya berättelser."
 
Alltså vilekn FANTASTISK bok som de flesta av er redan vet, vart alldeles gråtfärdig bitvis då jag läste den. Den är så vackert ritad coh berättelsen är helt fantastisk. Vilken hyllning till böcker och läsning!
Alla historier och meningen med hela berättelsen och så är den ju bara helt fantastiskt ritad!
Jah njöt av varenda sida och läste den lite i taget för alla intryck och känslor.
Jag rekommenderar alla som inte ha läst den att köpa hem denna fort då den bör finnas i allas bokhylla!
 
Tack Kabusa för recensionsexemplaret!
 
                                                            Betyg 5/5
                                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0