Jobbig period

Vill inte vara tråkig men kommer pausa helt tills jag kommer hem från Budapest nästa söndag.
Är så stressad i livet just nu och är saker som gormar, får inte göra min praktik i vår som det var tänkt utan måste vänta till hösten vilket rör om.
Det är väldigt påfrestande ha min sambo i Stockholm och jag saknar honom hela tiden, speciellt nu då det är den här perioden på året.
Sen har jag inte sovit bra sista tiden. Kan inte somna utan är vaken till tre-fyra med en oro i kroppen och när jag väl somnar så vaknar jag med jämna mellanrum och vaknar på morgonen med huvudvärk.
Är för orolig i kroppen för att läsa vilket gör mig stressad då jag verkligen vill men jag kan inte koncentrera mig alls!

Ha tålamod med mig, är strax tillbaka och hoppas mer motiverad än någonsin! Däremot ska jag välja ut bok åt min fina bokvän Malin på fredag och det ser jag fram emot! Denna månad ska vi köra dystopi, min favoritgenre!

Vill inte skylla ifrån mig, vill bara förklara!
Kram på Er därute!



Kommentarer
Tessans Bokblogg

Kram och ta hand om dig!!

2013-01-24 @ 06:19:06
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se
Madeleine K

Ta hand om dig! <3

2013-01-24 @ 11:26:36
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0