Bio- Hansel and Gretel

När jag var hemma i Piteå i förra veckan var jag och min fina vän Eva och såg Hansel and Gretel på bio i 3D.
Ska vara en slags omtolkning på Hans och Greta och vad som hände efter de slängde in häxan i ugnen.
Detta skulle då vara en väldigt actionspäckad variant och ja action så det räckte och blev över.
Nejnej tyckte inte alls om denna filmen alltså, fy vad dålig den var!
Haha alltså vapnen de hade och ja jag vet inte vart jag ska börja.
Den var så orealistisk och konstig och så slutet med historien om deras mamma och vad Gretel var, nej det var helt enkelt bara dåligt.
Enda bra var väl att det flög en del saker mot en så man hoppade ju till ett par gånger.
Och så tycker jag att Gemma Arterton som spelar Gretel är otroligt vacker.
Dessutom är det lite dåligt att våran svenska Peter Stormare som jag gillar hade tagit en så dålig roll. Rekomenderar ingen att se denna på bio i alla fall.
 
                                                                    Betyg 2/5


Kommentarer
[Anna]

Haha jag bor ju i pite :P

2013-03-04 @ 21:36:57
URL: http://bokraden.blogspot.com
Miriam - Schitzo-Cookie

Va trist... jag som varit sugen på att se den. Mest för Gemmas skull. Ja hon är bedårande vacker!

Men men kanske "hyr" den istället nån gång då för att inte slösa dyra pengar på biofilmen!

2013-03-04 @ 22:05:55
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0