Läst i Mars

Lästa böcker: 11
På engelska: 3
På svenska: 8
Tegelstenar: 1
Seriealbum: 3
Bästa: Farlig förmåga
Sämsta: Lögner och hemligheter (inte dåliga, underhållande, men var mycket bra böcker
Avslutade serier: 0 (dåligt, skärpning)
 
Läst:
Farlig förmåga: Jessica Spotswood
Hemligheter: Sara Shepard
Lögner: Sara Shepard
Berättelser från Engelsfors: Sara Bergmark Elfgren, Mats Strandberg
Eld: Sara Bergmark Elfrgren, Mats Strandberg
Änglavakter: Kristina Ohlsson
Kretsen: Maggie Stiefvater
Korsad: Ally Condie
Interview with the vampire - Claudias story : Anne Rice
Soulless the manga vol2: Gail Carriger
Ten: Gretchen McNeil
 
Sammanfattning:
Har varit en väldigt bra läsmånad trots massor av jobb, träning 4-5 dagar i veckan och att jag har pluggat massor till prov samt börja rida en häst tre dagar  veckan, väldigt nöjd!
Bokmässigt har jag läst väldigt bra böcker denna månad och vart förälskad i farlig fömåga. ELd var också väldigt bra med spännande twist och Soulless mangan älskar jag ju ( älskar allt som har med Carriger att göra)
Ska joba på att avsluta serier och inte bara starta nya, men finns ju så mycket!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0