Hemligheter

Hemligheter
Författare: Sara Shepard
Orginaltitel: Flawless
Serie: Pretty little liars #2
Sidor: 250
 
Från Adlibris:
"Signaturen A fortsätter gäcka de forna bästisarna, Spencer, Aria, Emily och Hanna - oskiljaktiga tills gemensamma vännen Alison försvann spårlöst för tre år sedan. Hon som visste deras mörkaste hemligheter.

Nu återfinns Alisons döda kropp nergrävd i en trädgård, men A fortsätter att trakassera vännerna och verkar veta ALLT. Om det inte var Alison som skickade alla dessa hotfulla meddelanden vem kan det då vara?

På grund av en olycka de alla varit inblandade i och tystat ner vågar de nu inte gå till polisen eller ens berätta för någon förälder. Istället tvingas de allt djupare in i en härva av lögner och mörka hemligheter. Och svårast av allt - de måste försöka lita på varandra igen"
 
Detta är en serie som är otroligt lättläst och känns väl egentligen för yngre, me jag gillar intrigerna och allas hemligheter och jag gillar att de inte är så långa utan går riktigt fort att läsa.
Jag är fortfarande så himla nyfiken på att veta vem A är!
Alla flickorna har mörka hemligheter och det är inga snälla flickor vi har att göra med här inte! Även fast de blivit snällare då de är äldre.
I denna bok hittar man Allisons kropp och det ska bli riktigt spännande se vem mördaren är!
Böckerna håller ett högt tempo och fångar mitt intresse även fast de kanske inte är i världsklass:)
 
                                                                 Betyg: 3/5
                                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0