Hemma!

Plnaet vart så klart försenat så vi kom hem halv sju på morgonen så man har varit lite off igår och idag..
Dessutom vart det en otroligt bergodalbana denna semester då jag fick ett otroligt jobbigt besked 2 timmar efter vi landat, samt jag hunnit vara förkyld och sen fick jag åka in akut och rotfylla en tand där nere, jag som har tandläkarskräck!
Jaja nu är vi i Sverige igen och jag åker till Umeå på söndag, håller på längta ihjäl mig efter katterna!
Håller på läser "de vassa tändernas skog" just nu (ja jag vet, ny serie, men ett recex;))
Svullat på mig lite på semestern så nya tag nu igen!
Jo en härligt stor bookhaul kommer till veckan ska bara få hem ett paket från cdon:)
Följt reglerna för köpstopp FÖRUTOM på cdonpaketet, hade värdecheck att handla för 300 får du 100kr rabatt så vart fyra böcker..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0