Bokhyllebingo!

Har nog inte blivit utmanad av någon men jag kör ändå!:)
 
1. Hitta en bok vars författare eller titel innehåller bokstaven Z
 
2. Hitta en klassiker
(tolkat fritt här och jag tycker verkligen Harry Potter än en klassiker som alla bör ha läst!)
 
 
3. Hitta en bok med en nyckel på omslaget

 
4. Hitta något i din bokhylla som inte är en bok
 
5. Hitta den äldsta boken i din bokhylla
 
6. Hitta en bok med en tjej på omslaget
 
7. Hitta en bok som innehåller djur
 
8. Hitta en bok med en manlig protagonist
 
9. Hitta en bok med bara ord på omslaget
 
10. Hitta en bok med illustrationer
 
11. Hitta en bok som har guldbokstäver
 
12. Hitta en dagbok (sann eller påhittad)
 
13. Hitta en bok vars författare har ett vanligt namn
 
14. Hitta en bok som har en närbild på omslaget
 
15. Hitta en bok som utspelar sig i en tidig tidsperiod
 
16. Hitta en inbunden bok utan sitt omslag (dust jacket)
 
17. Hitta en turkos bok
 
18. Hitta en bok med stjärnor på omslaget
 
19. Hitta en bok som inte är för ungdomar (Young Adult)
 
20. Hitta en bok vars författare varken är engelsktalande eller svensk
 


Kommentarer
Anna - Boktycke

Åhhh, jag har en sån gris på min mangahylla också :)

2013-03-22 @ 11:18:55
URL: http://boktycke.se
Anders

Hej jag undrar om du skulle vilja prata om mobbning hittade dig på Youtube
undrar om du har erfarenhet av mobbning ?

Hör av dig på mail om du är intresrad
Mvh
Anders

2013-03-30 @ 10:31:14
URL: http://youtu.be/K4BTGIOZvxs


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0