Waiting on wendsday

Ser många har detta som temainlägg på onsdagar så jag ska inte vara sämre!:)
Denna bok tycker jag verkar riktigt intressant så den ska bli kul läsa då den släpps ( är inte så länge kvar 3 januari)
Blir bokade den då lönen rullar in;)
 
Gillar framsidan väldigt mycket.
 
Från  Bookdepository
 
Handling "A twisted zoo, where otherworlders are the main attraction and trapped in the cages. Any time AIR gets close to shutting it down, the zoo vanishes and reappears somewhere else. Solo is a black ops agent who's captured and enslaved, and treated like an animal. Vika is his new handler, tasked with his care and feeding. They were supposed to be enemies, but they become lovers-until his feelings for her are used against him, and he's put to the ultimate test."
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0