The walking dead - På drift

The walking dead - På drift
Författare:Robert Kirkman
Orginaltitel: The walking dead - Miles behind us
Serie: The walking dead
Sidor:136
 
Detta är andra seriealbumet i The Walking dead på svenska som Apart förlag  ger ut.
Jag gillar tecknarstilen väldigt mycket och jag tycker att den svenska översättningen är väldigt bra måste jag säga, de har även fått med dialekter, vilket inte är så vanligt, det gillar jag!
Det händer rätt mycket och jag gillar att allt inte bara kretsar runt zombisarna utan även relationer, sex och kärlek.
Tyckte denna var ännu bättre än första volymen och ser verkligen fram emot att läsa fortsättnigen, så ska kila in på bibblan imorgon och checka läget!
 
Det gick fort och läsa och jag kunde inte lägga ifrån mig albumet då jag väl hade börjat!
Blir bara mer och mer sugen på se serien, måste bara hitta någon som vill se den med mig:)
                                                 Betyg: 4/5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0