the walking dead volym 2

Ska snart dra iväg och jobba natt och iväll åker detta seriealbum med: The walking dead volym 2 - På drift med.
Gillade försa albumet väldigt mycket och var in och lånade detta på biblioteket så man får följa fortsättningen!
Tv-serien har jag inte vågat mig på än, haha, vågar inte se det ensam;)
Det är Apartförlag som släpper The walking dead serien och än så länge har 5 kommit ut. De är ruskigt snabba på översätta till svenska, vilket är mycket uppskattat!
Dessutom har de släppt Gameof thrones seriealbumet på svenska och det kliar i fingrarna efter att klicka hem det, ska nog unna mig det efter nästa tenta som är om 2 veckor:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0