Anya´s Ghost - Vera Brosgol

 
 
Anya´s ghost
Författare: Vera Brosgol
Seriealbum
Sidor: 221
 
Handlingen kort:
Anya är lite som en vanlig tonåring men önskar sig en bästa vän och när hon ramlar neri en "brunn" får hon en vän i ett spöke som bor där nere. Det blir dock inte riktigt som hon har tänkt sig och mitt i alla detta så försöker hon passa in i skolan, har en lättare form av ätstörning och är kär i skolans populäraste kille.
 
Recension: Jag ÄLSKAR Anya´s ghost vill jag börja med att säga. Jag tycker den är snyggt tecknad, jag gillar Anya och storyn är riktigt bra. Streckläste den i ett kör och kunde inte lägga från mig den. Den har även en stor del humor som gör att jag tycker om boken ännu mer och jag kommer på mig själv med att skratta!
Det är kul att läsa om hennes problem i high school och allt runt omkring som familj och sen även om spöket.
 
Har inte läst så mycket seriealbum tidigare, men fick nu blodad tand! Jag hade lånat detta exemplar på biblioteket men ser fram emot att få ge mig en belöning snart och klicka hem det!:)
 
                                                     Betyg: 5/5
 
 


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Visst är hon gullig? Haha. Skrattade också högt ett par gånger. Jättegulligt album! =)

2012-09-14 @ 14:42:44
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Ja visst är den bra! Älskar den =)

2012-09-14 @ 21:24:03
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0