Bokbloggcirkel

Nelly på Nellons bokblogg tog ett jättebra initiativ till att starta en bokbloggscirkel där man läser böcker och sedan kan diskutera dem i detta fall via facebook.
Tyckte det var superkul då jag inte har så mycket vänner som läser på det sättet och är lltid roligt att ha någon at diskutera sina böcker med!
Först ut är The night circus av Erin Morgenstern.
Den har så sjukt snyggt omslag och jag har faktiskt redan läst den, men hade tänkt läsa om den till bokbloggscirkeln då jag älskade den!
Har den dock inte själv utan blir springa in på biblioteket så fort jag kommer hem!
 
Hur snygg??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0