Läst i april

Lästa böcker: 7
På engelska: 4
På svenska: 3
Bästa: The unbecoming of Mara Dyer ( ÄLSKADE denna!)
Sämsta: Besvärjelser och beskydd
Avsltade serier: 0 ( jaja det går åt helt fel håll)
 
 
 

Läst:
 
Besvärjelser och beskydd- Maria Friedner
The fantastic books of Mr Morris Lessmore - William Joyce
The girl with the dragoon tatoo, seriealbum 1 - Stieg Larsson
Ruby Red - Kierstin Gier
Enclave - Ann Aguirre
The unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
Himlen börjar här - Jandy Nelson
 
En ok månad ändå, eller läste jättelite i början och plöjde seda på i slutet då jag hade semester. Påbörjat 4 nya serier och avslutat 0 var väl inte tanken så måste verklige avsluta serier.
 
Planer för Maj: Har hunnit påbörja 2 serier.. Haha och tyckte om båda väldigt mycket så har uppföjarna hemma på hallmatta då jag kommer till Umeå. I övrigt ska jag satsa bara på mina recex samt även bokvänsboken som jag skulle börja med, en kom så mycket annat bra emellan. SÅ recexen ska prioriteras, sen fortsättningar på serier. Skriver sista provet för terminen på torsdag nästa vecka och sen blir det läsa allt vad jag kan!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0