The Sisterhood of the world blogger award

Fick denna för ganska längesen av Nelly men inte blivit av förrän nu, Men tack så jättemycket!!
 
 
 

1. Om du bara fick läsa en bok för resten av ditt liv, vilken skulle det vara?

Det skulle vara Harry Potter och de vises sten. Ren magi och känslan då man läste den för första gången ( och alla tio gångerna efteråt)

2. Senaste bok du köpte?

Laini Taylor - Blod och stjärnstoft

3. Vad ska du göra i helgen?

Jag ska packa inför Prag och gå och se Mockingjay på bio.

4. Favoritförfattare?

JK. Rowling. No words needed

5. Favorittv-serie?

I bokväg? Harry Potter. Tv-serier? Big bang theory

6. Författardrömmar?

Inga alls. Gillar att läsa inte att skriva

7. Vad är det bästa du vet?

Resa och se världen

8. Vilken bok läser du nu och vad tycker du om den hittills?

Läser Fangirl av Rainbow rowell och jag älskar den hittills!

9. Senaste film du såg på bio och vad tyckte du om den? 

Interstellar. Jag tyckte den var mycket bra 4/5

10. Vilken bok skulle du rekommendera till alla att läsa?

Eleanor & Park av Rainbow Rowell

Då de flesta redan gjort denna så nominerar jag inga mer:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0