Happy birthday to me!

Yes fyller ju år samma dag som jag startar denna bokblogg, så lätt komma ihåg datumet.
Hämtade ut ett paket med böcker idag som jag köpte när vi kom hem från Skottland, men som har fått ligga på posten i 2 veckor! Väldigt olikt mig, men har ju haft annat att sluka under tiden:)
 
Dessa godingar fick följa med mig hem:
Glow - Amy Kathleen Ryan
Paranormalcy - Kiersten White
Sisters Red - Pearce Jackson
Swtitched - Amanda Hocking
 
Som ni kanske förstår är det från när cdon hade beställa första delen i en serie för 49kr:)
Jag tycker alla verkar riktigt spännande, men tror jag kommer läsa Glow först av dem, beror väl på sinnesstämning, har en del biblioteksböcker som måste läsas inom en snar framtid.
 


Kommentarer
Petra

Sisters Red är jag väldigt nyfiken på, ser fram emot en recension. :)

sv: Läs den, så himla bra. :)

2012-08-29 @ 12:18:36
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Tessans Bokblogg

Köpte också alla utom Sisters Red på CDON, haha. Älskade den rean dem hade!! Hur var Sisters Red?

2012-08-29 @ 14:35:57
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0