Belöning

OK jag skulle ju få köpa två böcker då jag hade klarat ett prov, förra veckan klarade jag etikprovet, men då jag väl skulle beställa kunde jag inte bara hålla mig till två:p
Så vart 2 från bookdepository och 3 från adlibris..:)
Vart bara seriealbum denna gången.
 
Grimm fairy tales har jag varit sugna på riktigt länge så beställde hem de två första, hoppas de är så snygga som jag tror, gillar att det är lite mer "vuxet" ritat och ska vara mörka.
 
Sailor moon älskade jag jag då jag var liten, men har aldrig läst mangan så ska bli spännande.
 
Elfquest eller alverfolket som den heter på svenska tyckte jag supermycket om då jag var yngre och hade flera serealbum som jag nu tyvär inte hittar igen, var bara tvungen klicka hem första volymen!
 
The wonderful wizard of oz är här tecknad av Enrique Fernandez som även ritat "den glädjelösa ön" och "Aurore" så kan väl inte annat än li bra!
 
från bookdepository :
Från Adlibris :


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Ooooh, ser fram emot dina recensioner. Och jag hoppas att du kommer att älska Sailor Moon!!! Sailor Moon är coolast! :D

2012-11-03 @ 23:30:10
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Nella

Sv: Ja, ibland är läslusten verkligen inte med en :( Men nu är den på väg tillbaka, så jag får hoppas att november månad blir bättre :D

2012-11-04 @ 12:59:48
URL: http://nellasbocker.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0