soulless, The manga vol.1

Soulless, The manga vol.1
Författare: Gail Carriger
Orginaltitel: Soulless, The manga vol.1
Serie: The Parasol Protectorate Manga
Sidor:224
 
OK det förata jag vill säga är att jag ÄLSKADE denna. Älskade iofs boken också, men denna var riktigt riktigt bra!
 
Jaggillar verkligen tecknarstilen och tycker den är väldigt bra ritad. Dock hade jag föreställt mig Alexia på ett annat sätt, inte så vanligt vacker utan lite mer speciellt utseende, men vande mig och kroppen hade dem gjort sjukt het!
Jag tyckte "vaxgubben" var läskig trots att det var i en serie, hehe. Lite tråkigt är det ju att bara de första sidorna är i färg, hade kunnat betala mer för att ha hela i färg!
 
Jg älskar Alexia, hon är smart, rapp i käften och rolig. Hon gör inte som hon blir tillsagd utan är självständig. Jag älskar när hon och Lord Maccon munhuggs! Dessutom är Maccon riktigt het, det gillas! Jag gillar att det blandas vampyrer och varulvar och jag tycker verkligen om sättet kläderna är ritad på. Streckläst hela i et kör och håller på längta ihjäl mig tills tvåan kommer som jag skrev om i föregående inlägg! Det är också bra att den ändå är på över 200 sidor så det känns inte som om de stressar igenom boken utan man förstår allt och hänger med bra.
ÅÅH gillade den så mycket!
                                                                       Betyg: 5/5


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Eller huuuuuuuur, håller med dig till tusen!! Älskade denna! Ska lätt skaffa andra!! :)

2012-11-07 @ 20:04:30
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Cecilia

Åh vad kul att du gillar den!! Har precis beställt den från TBD och längtar efter att få hem den :D

2012-11-08 @ 19:37:21
URL: http://varbokvarld.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0