Lusten tillbaka!

Efter läst massa bloggar och sett bookhauls så är blogglusten tillbaka!
Dock är jag i Budapest tills söndag så blir nog måndag jag kommer igång igen. Har massor av nya böcker och är så peppad på göra en bookhaul.
Läst ut en bok på resan och håller på med en andra!
Vi har idag bytt boende och våran granne är Alexandra, en bokaffär i fyra våningar!!
Det mesta är dock på ungerska, men finns lite engelskt om än lite dyrt.
Men är fantastiskt bars gå runt och kolla, de är väldigt snabba på översätta har jag sett, det är kul!



Kommentarer
Tessans Bokblogg

VÄLKOMMEN TILLBAKA!! Har saknat dina inlägg! Ser fram emot book haul som FAN! :D

2013-02-01 @ 17:51:30
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Madeleine K

Välkommen tillbaka! Och visst är känslan underbar när man får tillbaka lusten efter en svacka? :D

2013-02-01 @ 18:56:07
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0