Nätkärleken

Ska väl inte vara sämre än någon annan utan dela med mig av mina favoriter av alla de bloggar jag läser <3
Jag är inte så bra på datorer och sådant så det blir bara länkar till bloggarna och så skriver jag varför jag tycker om de så mycket:)
 
Tessansbokblogg: Jag ÄLSKAR Tessans blogg, går in på den flera gånger per dag och blir alltid lika glad varje gång hon skrivit något nytt! Hon har humor och är otroligt hjälpsam och så himla bra på uppmuntran. Man blir alltid glad då hon lämnat en kommentar i bloggen, ett leende på läpparna:)
 
Anna på Boktycke: Hon skriver typ min bibel. Längtar till varje måndag då hon skriver om alla nya boksläpp. Hon har sjukt bra boksmak och går alltid in på hennes sida för tips och råd. Hon har superbra koll på saker och kan tänka mig det ligger en massa tid bakom hennes inlägg. Dessutom skriver hon helt fantastiska recensioner!
 
Malin från Nilmas bokhylla: Min bokvän som har en väldigt bra boksmak och som gillar deckare som jag också gillar väldigt mycket. Hon har mycket recensioner och känns väldigt lik mig (pluggar till undersköterska och har katter)
 
iheartbooks: Denna tjej har en otroligt bra boksmak och jag vill i princip läsa allt hon läser. Hon verkar läsa i en väldig fart också. Gillar hennes bokvideos jättemycket och hon brukar ha bookhauls som man blir väldigt avundsjuk på:)
 
Petrasbokblogg: Denna tjejen verkar läsa i ett rasande tempo, är nästan en recension per dag. HOn är snabb på läsa nya böcker som kommer ut coh jag gillar verkligen hennes recensioner! Gillar att hon är väldigt bra på att uppdatera!
 
Vårbokvärld: Självklart måste jag ta med min vän Cilla och hennes gubbe Gottfrids bokblogg som jag också spanar in varje dag. Det är roligt för de kan läsa lite andra böcker än vad alla andra gör, vilket är kul! Speciellt att Cilla älskar damernas detektivbyrå;)
 
Finns så fantastiskt mycket bra bokbloggar och det känns som det bara växer och kommer nya hela tiden. Bara sedan jag börjde för ett halvår sedan har det hunnit komma hur mycket nya som helst coh det är superroligt att se!
 


Kommentarer
Tessans Bokblogg

Men Veronica...faaaaaan vad fint skrivet!!! :3 Nu är jag riktigt glad my gosh! Vaknade precis och dagen kan ju inte börja bättre!! :D Jag ÄLSKAR också din blogg!! Blir lika glad då jag ser att du uppdaterat, jag bara: YES!!!!! :D Haha. Och dina videos hör till mina favoriter! Jag typ älskar dig eller nått så du vet, haha :P Det är ju du, jag, Grey och...Alcide HUJEDA MIG VA FIN HAN ÄR! <3

2013-02-15 @ 04:29:37
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se
Petra

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir, vilken härlig start på dagen! :) Din blogg är en av mina favoriter med, jag älskar dina videos och recensioner (övriga inlägg med, för den delen). :)

2013-02-15 @ 06:48:58
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se
Anna - Boktycke

Åh, tack för dina superfina ord! :D

2013-02-15 @ 09:21:16
URL: http://boktycke.wordpress.com
Nilmas Bokhylla

Aww men tack tack tack :) Synd du bor så långt bort, annars hade vi säkert gått bra ihop :)

2013-02-15 @ 11:42:42
URL: http://nilmasbokylla.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0