Snabb Läs - A - lot uppdatering!

Har varit i Piteå hos min extrafamilj i helgen och kom hem nu ikväll och fick åka till jobbet direkt så hann inte spela in video.
Och hemma i Piteå har vi inget internet (väldigt omodernt jag vet) och knappt sändning på telefon!
 
Nog om det. Detta är vad jag har tänkt mig denna vecka:
 
Läsa 6 böcker varav:
En deckare: Svikaren - Katarina Wennstam
Ett recex: Blodsmagi - Tessa Gratton
Två påbörjade böcker: Harry Potter and the Philosophers stone - J.K Rowling
The summer i became a nerd - Leah R. Miller
En biblioteksbok: Jag, En - David Leviathan
Avsluta serie: Spella bound (hex hall #3) - Rachel Hawkins
 
Ganska många, men då två är påbörjade tror jag inte det ska bli några problem!
Imorgon kommer video!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0