Kommande läsning

Älskar pysla på i min TBR hylla och har precis ändrat i den och oj vad mycket jag vill läsa, har inte tid med jobb eller andra vardagliga saker!
Håller just nu på med Gregor från ovanjod - Dödens labyrint som är bok två suzanne collins andra serie. Läste ut den första inatt och började med den andra direkt. Böckerna är helt ok, men går ju inte att jämföra med hungerspelen såklart;)
Recensionshögen ökar, men jag har inte tid;) Haha eller jo men är helt uppe i läsandet nu så har lagt dem strategiskt på databordet så att jag ska få dåligt samvete och recensera!
Här är då blckerna som står näst på min läslista:
 
Överenskommelser-Simona Ahrnstedt: Har inte läst en dålig recension på denna och författarens tredje bok har precis kommit ut och jag känner att nu är det dags!
Scarlet-Marissa Meyer: Jag behöve väl inte säga så mycket mer?
Lustspelet - Charlotta Lindell: Svensk erotik, ska bli riktigt spännande!
Blodsmagi-Tessa Gratton: Är riktigt inne på magi just nu så ska bli spännande se om denna är bra.
Cocktails för tre-Sophie Kensella: Ett recex som väntat väldigt länge på få bli utläst.
Hemlös-Gail Carriger: Mest efterlängtade av alla för mig, ska nog hugga tag i den väldigt snart!
Spell bound-Rachel Hawkins: Sista delen i hex hall serien, skönt avsluta en serie istället för bara starta på nya;)
The summer i became a nerd-Leah R. Miller: Vårens mest hypade bok? sett många bra recensioner
Mycket mer än så-Sarah Dessen: dags ta oskulden på Dessen nu va?
The evolution og Mara dyer-Michelle Hodkin: Älskade första boken och hoppas denna ska bli minst lika bra!
Burn for burn-Jenny han/Siobhan Vivian: Har läst böcker av båda författarna så ska bli riktigt kul läsa sammarbetet!
City of ashes-Cassandra Clare: Gillade första boken även om jag inte känner mig lika crazy som resten av världen över den, men ska bli kul fortsätta och se om man blir lika hooked
A tale dark and grimm-Adam Gidwitz:Så peppad på denna alltså!
The elite-Kiera Cass: Älskade The selecion så ska bli spännande läsa om Ameria och min favorit: Maxon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0