Jag lever!

En frånvaro på lite mer än en vecka är resultatet av att jg åkt hem till min familj uppe i Piteå som jag inte sett sen december och njutit av deras sällskap.
Dessutom (otroligt men sant) har inte dem internet eller någon dator så har inte haft tillgång uppdatera överhuvudtaget!
Tråkigt men sant, men nu är jag tillbaka i alla fall och ska direkt ta tag i att skriva några recensioner för att sedan plugga!
Sjukt stressig hemresa igår, missade tågtiden så fic springa med stor vandringsväska och två katter i bur till tåget, vilket resulterade i att den ena katten spydde i halva buren så bara börja torka direkt jag klev på tåget..:P
Sen vart det som vanligt lite klagokör från båda kissarna under tågets gång, men hem tog vi oss!
 


Kommentarer
Madeleine K

så söta katter! <3

2013-03-02 @ 19:31:11
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Tessans Bokblogg

Aaaaaw kissekatter!!!! :3

2013-03-03 @ 13:27:51
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vettansbocker.blogg.se

Jag är en brud på 29 år som älskar att läsa. Jag läser med YA, men även en hel del deckare och chicklit! Tänkte det skulle vara kul att skriva av sig om det man läser och hålla sitt minne i form:)

RSS 2.0